AnnaX (con X de MiXta)

Vale, aquesta és la setzena entrada i és per no deixar l'Anna en inferioritat de condicions. A més, era "entrada prometida", i dónde hay promesa incumplida, Chuck Norris arranca cabezas (proverbi patatero)... I m'estimo massa el meu cap. Així que, per si algú no havia descobert de què aniria l'entrada, us presento...





Es que m'encanta!

I a la següent entrada... CHUCK NORRIS! Serà una mena d'entrada personalitzada, perquè sé que algun dels meus lectors que no sap qui és ELL... i no vull que li arrenquin el cap d'una patada giratòria.

Patata Aplastasueños

7 comentaris:

  1. crec q és una "petita" indirecta lo de que alguns lectors teus encara no savent qui és...
    aaah, i el dofí és una monada!!! m'encanta jo, quant feien aquest anunci per la tele no parava de repetir-lo (és patètic, o sé) no ho podia evitar...´-`

    P.D.:intermitenteX (con X de miXta...)yo no soy marinero, yo no soy marinero, soy un delfín, soy un delfín soy un delfín... sabe a miXta (ji,ji,ji,ji... XD)

    ResponElimina
  2. OOOOOuuuuu!!! Moltes gràcies per l'entrada Patata. Encara que jo pensava que ho feies per mi però ara ja veig que només ho has fet per por de Chuck Norris... :( però wenu, se te perdona, no podies ser perfecte...xdxd ;D

    Anna Dolphin

    ResponElimina
  3. Tití: m'has pillat amb l'indirecta XD. I l'anunci està fet per a què se t'enganxi, o sigui que no és patetic sino efectiu.

    Anna: mujé, no t'ho prenguis així... També podria no haver-ho promès i així estalviar-me "maldecaps", però no, així que l'entrada és per a tu, no pel meu cap (això sona força ridícul...).

    ResponElimina
  4. jo també vull un terminatorX (con X de miXta)... em faria ilu... =P

    ResponElimina
  5. PATATA!!! xò q te passa... no posses cap entrada... estic esperant el que aconsegueix la teva ment superior!!!^^

    P.D.: WE LOVE you!!!XD

    ResponElimina
  6. Sorry, sorry, es que he estat molt liada... (mentida, he estat molt vaga XD).

    Ja he recol·lectat informació sobre ELL, tota molt fiable i verídica, o sigui que prepara't per la superentrada que et faré...

    ResponElimina
  7. ooooooooh, as dit q ets vaga... q bonito me emocionaaaao=') passat a comentar el meu blog q i a una entrada presisament per tu... (i tos els lazys del món =P) i em sembla q no ho has comentat!!!^^' i e canviat una mica la estètica del blog (hi ha fotos de TAYLOR!!!, del cesc, el BRUNO MARS i de café... es q magrada molt...=S)

    P.D.: estic esperant la super entrada sobre ELL XD!!! ;D

    ResponElimina

Estimat comentarista de blogs, recorda que El Mundo de la Patata Aplastasueños conta amb la protecció de Chuck Norris, i cada cop que comentes una tonteria, ELL mata un gatet. Així que oju...