Barra lliure de comentaris

Vale, aquesta és l'ÚNICA I IRREPETIBLE PRIMERA ENTRADA OFICIAL DEL BLOG. Les altres dos són entrades bastardes que no esborro per pena.

Com que els gadgets no es poden comentar, deixo aquesta entrada per a que deixeu els vostres comentaris.
I no insinuo res, però la Patatascota necessita un nom...

1- Terminator 4000
2- Eustaquia Marciana Clodomira Filomena
3- Hipopotomonstrosesquipedaliofobia

A VOTAR!!!

Si algú vol que posi algo o té alguna queixa sobre una determinada enquestaehemsobrehemelmundodevoldyehem, ehem, ehem, que ho comenti.

I en la següent entrada...
qwertyuiop
Si encertes el que posa no guanyes res. Mala sort!

Patata Aplastasueños

6 comentaris:

  1. olaaaa patatonaa!!! jo se k fica!! JO SE K FICA!!! fica qwertyuiop!! jaja k lista k soc eee!!! em mereixo un premi jaja!!

    ResponElimina
  2. Ohhh... Ho sento, Fatima, però has arribat 0,000000001 segons tard. Mira que t'anava a donar un Lamborghini Aventador gratis, PEEEEERÒ has fet tard. MUAHAHA!!!

    ResponElimina
  3. Pues yo si que tengo algo que decir sobre una enquestaehemsobrehemelmundodevoldyehem creo que es estúpida y esa persona debería ser desterrada y volver a su planeta porque está claro que alguien así no puede ser de nuestra misma especie.

    P.D.:Yo voto por Eustaquia Marciana Clodomira Filomena pero si le añades un Wilson al final

    ResponElimina
  4. Bueno, bueno, si t'has de posar així esborro l'enquesta, però només perquè sóc bona patata i no m'agrada la lletra. Ah, a mi no em desterren, em DESENTERREN.
    I ja van dos vots per a Eustaquia Marciana Clodomira Filomena WILSONITA (l'altre és extraoficial). O sigui que...

    BENVINGUDA AL BLOG, EUSTAQUIA MARCIANA CLODOMIRA FILOMENA WILSONITA!!! Abreviado Emoticono. No, és broma, abreviado Eusmarclofiwil.

    ResponElimina
  5. k xulo el nom de la patata!!! Com era??? Eustaquia Marciana Clodomira Filomena Wilsonita???
    kina pasada ets la ostia!;)

    ResponElimina
  6. *Modo lagrimita on*
    Ai! Que m'emociono... ¡Ere una mujé disna damirá!
    *Modo lagrimita off*

    Uhú, ahà, un quart de miler de visualitzacions! No rima però m'és igual XD.

    ResponElimina

Estimat comentarista de blogs, recorda que El Mundo de la Patata Aplastasueños conta amb la protecció de Chuck Norris, i cada cop que comentes una tonteria, ELL mata un gatet. Així que oju...